Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie zaprasza podkarpackich przedsiębiorców z sektora MŚP do udziału w warsztatach
"PRAKTYCZNE PROBLEMY W UBIEGANIU SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA TERENIE KRAJÓW CZŁONKOWSKICH UE"
Warsztaty poprowadzi Pan Krzysztof Puchacz - specjalista z zakresu finansów publicznych, kontroli zarządczej, zamówień publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Doradca ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej w wielu jednostkach sektora finansów publicznych. Były wieloletni pracownik organu kontroli państwowej (główny inspektor kontroli). Akredytowany Ekspert ©KFE (Akredytacja nr 0146/EKFE/12/2011).
Podczas spotkania omówione zostaną m.in. następujące kwestie:
- praktyczne problemy związane z ubieganiem się o udzielenie zamówień publicznych na terenie krajów członkowskich UE;
- sposoby uzyskania informacji o zamówieniach w oparciu o regulacje Dziennika Urzędowego UE;
- języki w jakich należy sporządzać dokumentację przetargową;
- przygotowywanie ofert;
- przygotowywanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD - European Single Procurement Document).
Po zakończeniu części warsztatowej przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI, podczas których będą mieli możliwość szczegółowego omówienia problemów, z którymi spotykają się podczas procesu ubiegania się o udzielenie zamówień publicznych.
Warsztaty odbędą się 10 listopada 2017r. w Hotelu "Nowy Dwór" w Świlczy k/Rzeszowa, w godzinach 8:50 - 15:00
Chęć uczestnictwa w warsztatach można zgłaszać pod numerem telefonu: 17 860 57 45
Rejestracja potrwa do 7 listopada br.