Właściciel sklepu internetowego z suplementami diety oraz żywnością funkcjonalną medpak.com.pl trafił do ośrodka Enterprise Europe Network przy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Krakowie we wrześniu 2019 roku, kiedy po udanym wdrożeniu własnej marki olejów tłoczonych na zimno oraz bakalii Biolavit (biolavit.com) na rynku polskim zechciał wyjść z nią poza granice naszego kraju.
W tym okresie ośrodek przy Izbie przeprowadzał rekrutację MŚP do pilotażowego projektu Ready2Net, którego realizację ze środków programu COSME agencja EASME powierzyła międzynarodowemu konsorcjum partnerów Enterprise Europe Network z Krakowa, Walencji, Rygi i Vratsa koordynowanemu przez ośrodek z Mediolanu. Założenia projektu zakładały wsparcie finansowe zagranicznej promocji tworzonych w projekcie międzynarodowych sieci eksportowych, z których każda objąć musiała co najmniej 4 MŚP, z co najmniej 3 różnych państw UE. Ponieważ cele projektu znacznie pokrywały się z potrzebami marki Biolavit firmie zarekomendowano aplikację do niego.
Na etapie naboru indywidualnego zgłoszenie firmy zostało bardzo wysoko ocenione. Większych problemów nie nastręczyło także złożenie aplikacji sieci 4 firm spożywczych, której członkiem w ramach projektu został krakowski przedsiębiorca. Wniosek sieci Healthy Food Network otrzymał więc w styczniu 2020 roku pozytywną ocenę, która oznaczała przyznanie jej dotacji do zaplanowanego przez nią udziału w międzynarodowych targach spożywczych w wysokości 25 000 euro (do równego podziału pomiędzy 4 uczestników). Wyzwaniem stało się jednak dostosowanie planu działania sieci do warunków pandemii, które uniemożliwiły udział w tradycyjnych targach, jak również sprawne i zgodne z zasadami projektu rozliczenie poniesionych przez firmę wydatków w ramach raportu śródokresowego sieci. W tym właśnie pomógł krakowskiej firmie ośrodek Enterprise Europe Network przy IPH w Krakowie i dzięki temu w grudniu 2020 roku firma dostała refundację środków wydatkowanych przez nią na zastrzeżenie swojej marki na rynku całej UE, projekty etykiet w języku angielskim oraz roczne konto na azjatyckiej platformie b2b www.saladplate.com . Ponieważ sprawozdanie śródokresowe obejmowało niemal wszystkie zaplanowane w projekcie koszty firmy, w tym momencie skupia się ona na jak najskuteczniejszej promocji produktów Biolavit poprzez portal SaladPlate, licząc, iż wkrótce zaowocuje to dla niej podjęciem współpracy z nowymi dystrybutorami za granicą.