W związku z wieloma pytaniami nurtującymi przedsiębiorców w czasie kryzysu związanego z panującą pandemią COVID-19, ośrodek Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie zaprasza do udziału w webinarze
„Handel międzynarodowy w czasie koronakryzysu”
Nasz ekspert odpowie na pytania zadawane na czacie po zakończeniu webinaru, uczestnicy będą mogli skorzystać także z indywidualnych konsultacji.
Spotkanie odbędzie się w dniu 23 czerwca o godzinie 11:00
Podczas spotkania ekspert postara się odpowiedzieć na następujące pytania:
- jak sprawdzić dane firmy, z którą chcesz współpracować?
- czy oferta to już umowa? Na co zwracać uwagę w relacjach z kontrahentem?
- czy umowa ustna wystarczy do realizacji wzajemnych zobowiązań? Porównanie umowy ustnej i pisemnej oraz skutków ich zawarcia.
- z jakich klauzul może składać się umowa?
- czy umowa przesłana faksem lub mailem jest wiążąca?
- język i prawo kontraktu – dlaczego trzeba je określać przy podpisywaniu umów?
- czy z powodu pandemii można po prostu nie wywiązać się z kontraktu?
- jakie stosować rozwiązania, by złagodzić lub uniknąć ryzyka związanego z nienależytym lub całkowitym niewywiązaniem się z zawartych umów?
- czym jest siła wyższa i co trzeba zrobić, aby skutecznie się na nią powołać w kontekście relacji handlowych?
- jakie klauzule warto wprowadzić do umów, by skutecznie zabezpieczyć swoje interesy w zawieranych w przyszłości kontraktach?
- czy są przepisy, które ochronią firmę przed negatywnymi skutkami realizacji umowy w wyniku zmian otoczenia z powodu pandemii?
- odszkodowanie a kary umowne – jakie są różnice, znaczenie i sposoby dochodzenia roszczeń?
- na co zwrócić uwagę przy umowach z zagranicznymi partnerami?
- jaki sposób dochodzenia roszczeń wybrać? Różnice pomiędzy negocjacjami, mediacjami a sporem sądowym.
- wypowiedzenie, odstąpienie czy rozwiązanie umowy?
❗? Zgłoszenia udziału pod numerem telefonu: 17 860 57 52 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w wiadomości należy podać imię, nazwisko i stanowisko zgłaszanej osoby, bezpośrednie dane kontaktowe oraz dokładną nazwę i dane firmy) ?❗
W dniu poprzedzającym webinar, otrzymają Państwo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
Po zakończeniu webinaru otrzymacie Państwo również prezentację przekazaną przez eksperta.
Warunki techniczne:
- Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
- Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1M/s
- Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox;
- Posiadanie głośnika lub słuchawek.
*Ośrodek Enterprise Europe Network nie bierze odpowiedzialności za jakość techniczną połączenia i transmisji z wydarzenia, które zależą m.in. od narzędzi dostarczanych przez podmioty trzecie (komunikatory, sieć internetowa odbiorcy) i od ich aktualnego obciążenia, co jest niezależne od Enterprise Europe Network.
Zakazuje się wykorzystywania wszelkich autorskich materiałów szkoleniowych (np. prezentacje, studia przypadku itp.) oraz nagrywania transmisji z wydarzenia do celów zarobkowych.
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne!
Liczba miejsc ograniczona – 30 osób! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Obowiązuje limit 2 osób z firmy!
REJESTRACJA TRWA DO DNIA 18 czerwca 2020r.